Registratie voor uw congres
Bij het organiseren van een congres wilt u een professionele registratie voor al uw gasten. Wij maken gebruik van een professioneel registratiesysteem, welke direct verbonden is aan de bijbehorende registratieformulier(en). Op deze manier gaan er geen registratiegegevens verloren. De formulieren voor registratie worden op maat gemaakt en alle benodigde gegevens kunnen worden geregistreerd.
Uw congresregistratie uit handen geven?
Wij verzorgen dan het volgende voor u!
Meer tijd voor de inhoud
Bij het organiseren van een succesvol congres komt veel kijken, hier gaat ook veel tijd in zitten. Wij kunnen voor u de gehele logistieke organisatie uit handen nemen, het is natuurlijk ook mogelijk om alleen verschillende onderdelen van de organisatie uit handen te geven.
Wij raden iedereen aan om in ieder geval de registratie en de ontvangst uit handen te geven. Dit geeft u meer tijd om op de inhoud te focussen en geeft uw congres of bijeenkomst een professionele uitstraling.
Ontvangst
De voornaamste reden om de ontvangst uit te besteden, is dat u vrij bent om al uw gasten welkom te heten en te netwerken. Mocht er nog iets in de zalen klaar gezet of afmaakt moeten worden, dan bent u ook vrij om dit te regelen. Wij bezetten voor u de registratiebalie bij de ingang van de locatie, delen de naambadges en eventuele informatie uit en verwijzen uw gasten naar de ontvangstruimte.
Mochten er nog mensen zijn die zich op de dag zelf willen registreren, dan kan dit natuurlijk ook. Er wordt dan on site een professionele badge gemaakt.